Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vytvoření a ověření intervenčního pohybového programu zaměřeného na dance jógu na druhém stupni ZŠ
BARTOŠOVÁ, Hana
Tato diplomová se zabývá ověřením a aplikací tříměsíčního intervenčního pohybového programu zaměřeného na dance jógu, který byl určen žákům na 2. stupni ZŠ. V teoretické části jsou shrnuty dosavadní poznatky o přínosech jógové a taneční praxe pro mládež včetně aspektu kvality života. V rámci výzkumného šetření byly sledovány ukazatele kvality života v oblasti fyzického a psychosociálního zdraví za použití standardizovaného dotazníku PedsQL 4.0 určeného pro děti a mládež. Na základě aplikace intervenčního programu dance jógy bylo u experimentálního souboru předpokládáno zlepšení ukazatelů fyzického a psychosociálního zdraví oproti kontrolnímu souboru. Pro posouzení stanovených hypotéz byl použit Pearsonův korelační koeficient r, který byl následně ověřen dle p-hodnoty vzhledem k hladině statistické významnosti o výši 0,05. Na základě výsledků statistické analýzy datových souborů je možno konstatovat, že u testovaných jedinců v průběhu sledovaného období došlo k signifikantnímu zvýšení kvality života v oblasti psychosociálního zdraví, zatímco v oblasti fyzického zdraví statisticky významná změna nebyla zaznamenána.
Zdravý životní styl v pojetí dnešní mládeže
KOVAŘÍKOVÁ, Leontina
Bakalářská práce se zabývá pojetím zdravého životního stylu současné mládeže. Teoretická část se zaměřuje na životní styl konkrétně ve třech vybraných kategoriích napříč biologickými a psychosociálními složkami životního stylu. Z biologické složky zdravého životního stylu je to pohybová aktivita a rizikové faktory zdravého životního stylu. Z psychosociální pak duševní hygiena. Praktická část se zaměřuje na pojem "zdraví". Z výsledků kvalitativního výzkumu jsou zde zaznamenány subjektivní pohledy mladých dospělých pocházejících z různých kontinentů na problematiku zdraví a následně také jejich motivy ke zdravému/nezdravému stylu života.
Rok 2010-Počítáme s dětmi v České televizi: Vysílání pro děti a mládež
Vraspírová, Pavla ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Macků, Lucie (oponent)
Diplomová práce "Rok 2010 - Počítáme s dětmi v České televizi: Vysílání pro děti a mládež"se zabývá vysíláním pro děti a mládež v České televizi a zaměřuje se především na produkci cyklických pořadů. Přináší přehled pořadů tohoto typu od počátku existence České televize do současnosti, tedy od roku 1992 do 2010. Autorka zároveň naznačuje vnitřní strukturu producentských center, která se tvorbou pořadů pro děti a mládež v České televizi zabývala a zabývají. Předmětem práce je analýza programové strategie Počítáme s dětmi v České televizi, jež navázala na předchozí projekty Osudové osmičky v našich dějinách a Rok svobody. Součástí analýzy je přehled stávajících, nově vysílaných i původně plánovaných pořadů, přehled vývoje objemu pořadů pro děti a mládež a vývoje sledovanosti České televize v kategoriích 4-9, 10-14, 15-24 let a 15+. Není opomenuta ani role televize v životě dětí a mládeže včetně údajů o jejich preferencích. Dále autorka nástrojem sémiotické analýzy zjišťuje míru sociální konvence a výrazové prostředky, jež se používají při zobrazení reálných a fiktivních postav ve vzdělávacím cyklu Vzduchoplavec Kráčmera, který se v roce 2010 začal vysílat. V závěrečné části práce je stručně naznačena současná situace vysílání pro děti a mládež v České televizi.
Zdravý životní styl v pojetí dnešní mládeže
KOVAŘÍKOVÁ, Leontina
Bakalářská práce se zabývá pojetími zdravého životního stylu současné mládeže ve vybraných kategoriích životního stylu. Práce je dělena na teoretickou a praktickou část, přičemž obě se zaměřují na kategorie životního stylu obecně známé, kterými jsou pohybová aktivita, duševní hygiena a rizikové faktory. Na základě dotazníkového šetření budou vyhodnocena jednotlivá pojetí zdravého životního stylu studentů Pedagogické a Teologické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Výsledky mohou informovat vedení Jihočeské university a organizace zabývající se volnočasovými aktivitami podporující zdraví životní styl mládeže v Českých Budějovicích.
Specifika rozhlasového vysílání pro posluchače ve věku adolescence a rané dospělosti
Mareš, Petr ; Maršík, Josef (vedoucí práce) ; Lovaš, Karol (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem rozhlasového vysílání pro posluchače ve věku adolescence a rané dospělosti. Mapuje historii od školského rozhlasu, přes kultovní pořady jako Mikrofórum, stanici pro mládež EM, až po nástup komerčních stanic. Dále už se věnuje současnému vysílání, přesněji stanici Český rozhlas Radio Wave, jakožto veřejnoprávní stanici pro mládež, a stanici Evropa 2, jakožto nejposlouchanější stanici mezi mladými posluchači. opisuje stavbu jejich vysílání, jejich činnost v line prostředí, konkrétně na sociálních sítích a jejich vlastních webových stránkách a zaměřuje se i na jejich poslechovost a další zpětnou vazbu ásledně obě stanice srovnává s Rádiem Impuls, jakožto nejposlouchanější stanicí v České republice. Součástí práce jsou výsledky průzkumu, který na výběrovém souboru 300 respondentů zjišťoval, jaké mají posluchači ve věku 15 - nároky na rozhlasové vysílání.
Rok 2010-Počítáme s dětmi v České televizi: Vysílání pro děti a mládež
Vraspírová, Pavla ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Macků, Lucie (oponent)
Diplomová práce "Rok 2010 - Počítáme s dětmi v České televizi: Vysílání pro děti a mládež"se zabývá vysíláním pro děti a mládež v České televizi a zaměřuje se především na produkci cyklických pořadů. Přináší přehled pořadů tohoto typu od počátku existence České televize do současnosti, tedy od roku 1992 do 2010. Autorka zároveň naznačuje vnitřní strukturu producentských center, která se tvorbou pořadů pro děti a mládež v České televizi zabývala a zabývají. Předmětem práce je analýza programové strategie Počítáme s dětmi v České televizi, jež navázala na předchozí projekty Osudové osmičky v našich dějinách a Rok svobody. Součástí analýzy je přehled stávajících, nově vysílaných i původně plánovaných pořadů, přehled vývoje objemu pořadů pro děti a mládež a vývoje sledovanosti České televize v kategoriích 4-9, 10-14, 15-24 let a 15+. Není opomenuta ani role televize v životě dětí a mládeže včetně údajů o jejich preferencích. Dále autorka nástrojem sémiotické analýzy zjišťuje míru sociální konvence a výrazové prostředky, jež se používají při zobrazení reálných a fiktivních postav ve vzdělávacím cyklu Vzduchoplavec Kráčmera, který se v roce 2010 začal vysílat. V závěrečné části práce je stručně naznačena současná situace vysílání pro děti a mládež v České televizi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.